Polityka jakości

W ramach podnoszenia jakości naszych usług

zobowiązujemy się do:

  • budowania bazy zadowolonych Klientów
  • uczciwego wywiązywania się z warunków umowy – zarówno z Klientami, jaki i Partnerami
  • współpracy z grupą profesjonalnych Trenerów
  • elastycznego dostosowania osoby prowadzącej zajęcia do specyfiki i profilu Instytucji lub Firmy
  • ciągłego monitorowania procesów oraz spełniania oczekiwań i wymagań naszych Klientów
  • prowadzenia audytów wewnętrznych i przeglądów zarządzania

Niniejsza Polityka Jakości została zakomunikowana wszystkim Współpracownikom.

Dokument jest rutynowo przeglądany celem zapewnienia jego przydatności i aktualności celów.

Z poważaniem,

Małgorzata Pieńkowska

Dyrektor Zarządzający

ADRES DO KORESPONDENCJI:
Centrum Doskonalenia STIMULUS
ul. Przasnyska 6A lok. 333
01-756 Warszawa
 

 

 

DANE DO FAKTURY:
STIMULUS - Małgorzata Pieńkowska
ul. Przasnyska 6A
01-756 Warszawa
NIP: 534-134-49-44
REGON: 012216162

BIURO OBSŁUGI KLIENTA:
Tel. +48 (22) 247 85 99
Kom. +48 504 291 990
biuro@stimulus.com.pl
www.stimulus.com.pl

 


NUMER KONTA:
79 1950 0001 2006 6516 2357 0001 IdeaBank